dissabte, 15 de setembre del 2007

Els liants de troques

Sí, senyor! Espectacular! Magnífic! Patètic!
M'apropava al Fossar a pas tranquil quan dos nois embogits em van empentar per obrir-se pas entre la multitud. Em vaig girar, els vaig escridassar i vaig veure que duien uns fulls en blanc i negre que deien: Botiflers. Em vaig apropar més al centre, allà on tots els partits independentistes hi fan les respectives ofrenes cap al nostre MATEIX sentiment de derrota en aquest dia, 11 de setembre de cada any, recordant el 1714 en aquestes dates.
De cop, com un suddenly, vaig veure els de les JERC entrant atrafegadament cap al centre. I dic atrafegadament perquè els desesperats de la CAJEI ja feien el millor que s
aben fer: ATACAR L'INDEPENDENTISME. Si, mirat fredament i només analitzant el títol, sona dur i, fins i tot, costa de creure. Però certament és el que van fer. Es van apoderar del nostre Fossar (i dic "nostre" referint-me a tot sentiment independentista, aquí està el kid) i no els deixaven entrar.
Sincerament aquell espectacle tan marrano mai me'l hagués pogut imaginar. Commoguda, vaig anar corrents cap al sector on rebien i m'hi vaig incloure. Pel camí hi havia gent gran impressionada i amb cara d'incògnita total. Allà vaig veure com les JERC reculaven a crit d'independència i jo em dirigia als patètics aquells, cridant precisament: PATÈTICS. Van venir cap a mi i summament desfasats em van començar a cridar. Suposo que no em van fotre una hòstia perquè sóc una tia i sóc rossa i, això, vulguis o no, crea retenció, però poc em va faltar, suposo. Jo els hi vaig dir que cridant no parlava i, de mit
ja dotzena que van venir només un es va disposar a parlar civilitzadament o el més semblant a aquesta paraula. Fins i tot, una dona gran revolucionària em va venir a ajudar i em va dir, literalment: "Aquests només fan que liar la troca".
Sí, borrokillos somiatruites, esteu totalment desfasats i fora de sí. Teniu els collons, perquè òbviament sou molt valents, d’atacar a un grup independentista, i després veieu un grup d’espanyols que ens reprimeix una cosa tan primària com la llengua, i ni els mireu. Això fot trallar de vergonya, és ultrament patètic i m’entristeix d’allò més. I a sobre, és incoherent al màxim. Però vosaltres seguiu tancats amb aquest tarannà tan especial i tan rebel que tan es porta i que tan mola, seguiu somiant amb tots els somnis que qualsevol ésser d’esquerres somia però només somia, perquè no tots els somnis es compleixen i, menys, tots alhora. Jo ho tinc clar. Jo, per sobre de tot, vull la independència del meu territori, Catalunya. Després, havent aconseguit la plena sobirania dels PPCC, cosa un xic complicada però no impossible, ja em preocuparé de com s’organitza. El que no puc pretendre pas és fer-ho tot de cop perquè ja és prou difícil somni per somni, que ajuntar-los tots, fer-ne una pilota, i fer-los complir alhora. Sona força lògic, no?
Enllesteixo això que faig tard, deixant aquesta imatge tan demagògica, com els interessa desviar la nostra mateixa lluita! Va, hòstia, no siguem subnormals i no els hi donem peu a fer-ho. Pensem-hi!

8 comentaris:

jordi ha dit...

tens tota la raó del món amb el teu comentari. això passa amb tot, sempre nhi han que busquen el protagonisme... els típics que van a una celebració del barça per trencar aparadors, per exemple :@
és per això que millor no thi identifiquis, a mi em passa: compartim un sentiment, però tenim maneres diferents d'expressarlo.
millor que cridem i ens sentin fins i tot a les espanyes més profundes. =)

Arnau, ha dit...

Somiar és admirable, no deixar somiar és criminal.

A JERC falten collons, jo també ho vaig viure, bé ja saps.

Anna Caterina Fuster ha dit...

Sí, jo també somio...
Però tinc preferències i procuro que uns no barrin el pas a altres

PETATS A ULTRANÇA ha dit...

Les JERC son uns monyes xD La veritat és que és molt trist que cada any al fossar la mateixa història, jo de les JERC anava a algun barri xungo reclutava 4 tarats i que destrossessin un local de la Cajei. Ja veuríeu com el següent any al fossar podríeu entrar amb catifa vermella i tot.

Anònim ha dit...

estic totalment d'acord amb la definició: patètic. és trist que gent que, en teoria, tenen un mateix objectiu es barallin per veure qui és el que defensa millor el seu país. Per començar, amb aquestes disputes el que es fa és afeblir i trencar l'independentisme i/o el catalanisme. L'únic que fem és donar-los la raó. Hem de demostrar que som un poble unit i amb un sol objectiu, només d'aquesta manera aconseguirem que se'ns prenguin seriosament. Hem de començar a intentar entendre'ns entre nosaltres i això és ben senzill si estem oberts a conèixer altres maneres de pensar i fer. Hem d'aprendre dels errors del passat.

Buenu, ja tocava el comentari no??jeje. No se si ho he enfocat gaire bé, però ja saps que jo amb això dels monòlegs no men surto gaire bé.XD
Fins al pròxim comentari.
Passiubé!!

Anna Caterina Fuster ha dit...

Això vol dir que hi haurà pròxim comentari?:P:P

Si, és exactament això. L'independentisme hauria d'estar completament unit, que no el catalanisme, o sí, jo que sé, però aquest me la porta fluixa, és de "pacotilla" i no em serveix. Amb aquests només fa falta el punt de convicció adient perquè esdevinguin indepes, ja que, òbviament, la realitat, als ulls d'aquests, és fàcil de mostrar.

PETATS A ULTRANÇA ha dit...

Feu-vos d'UNC xD

Anna Caterina Fuster ha dit...

xDDDDDDDDD