dilluns, 29 de setembre del 2008

iomáint (hurling)

Ahir vaig anar a veure un partit de Hurling (en irlandès, 'iomáint'). Mola, però és més basto que una espardenya, xd. És un esport d'origen cèltic (té semblances amb el 'shinty' d'Escòcia) i hi ha evidència arqueològica que ja es jugava fa 2000 anys! Doncs és una espècie de hoquei herba però es juga sobre l'aire, res, que s'ha de veure per creure. Sí, vam guanyar! Come on Sars!!
Us deixo unes quantes fotos que vaig fer ahir (Na Bride contra Sairsealgh).




































































 


9 comentaris:

Anònim ha dit...

Sembla mentida que la gent jugui a futbol i a aquestes tonteries existint aquest esport! Visca l'iomáint!!

Lluna de plata ha dit...

Abans feien uns dibuixos que sortia aquest esport... o si assemblava molt, molava molt xd

res, m'ha fet gràcia jejej

espero que vagi tot bé per aquelles terres!

Anna Caterina Fuster ha dit...

Núria vols dir les bessones O'Sulivan, oi? xD. Doncs mira, ben bé no és aquest però ara m'has fet pensar... aquest cognom és irlandès (tots els O'nosequè) i hi ha una versió una mica diferent del hurling per les ties, segons he llegit... mmmmhhh... ja es miraria! :D

Anònim ha dit...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa coi! sembla divertit i tot l'esport aquest. Siesque ja se sap, els Irlandesos molen!

Apa, ens anem dient cosetes per aqui, que mola aixo dels blogs juju

Xaviermt ha dit...

xD Quan vaig anar a Irlanda també vaig flipar amb l'esport i el fanatisme de la gent. Jugava el Kerry un partit molt important i ple de banderes de l'equip pels carrers.

jordi ha dit...

aquest sport ha destar bé. po fijo q són tots uns animals, xdd

Lluna de plata ha dit...

oohhh les germanes O'Sulivan!!

ja no m'enrecordava del nom, xd, m'acabes de retornar els records d'infantesa xd

Anònim ha dit...

Canvia l'enllaç Anna :P

Maiol Sanaüja
www.maiol.cat

Un petó rebel!!!

Anònim ha dit...

Very good!