dimarts, 2 de setembre del 2008



8 comentaris:

Anònim ha dit...

well its nice to know that you have great hits here.

s e p e ha dit...

avió

trajecte

viatge

camí

rastre

estel

desig


perquè vagis on vagis, sempre vindràs d'algun lloc.




-----

No he pogut evitar escoltar la cançó i no imaginar-te dins un avió rumb cap a irlanda, mentre mires les ciutatsen miniatura. Em sona a cançó pels crèdits finals d'una peli. COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL

i, què collons, tall a negre!

----

se t'estima, anna.

Anna Caterina Fuster ha dit...

Jolin Sepe :'(
Boig!;*

Anònim ha dit...

Dins el gran ocell de ferro tu pujaràs amb tot l'equipatge d'una vida que trasllades d'aquí fins a una terra d'acolliment i fredor. Encarat a pista l'ocell sortirà a uns 300km/h i en uns instants es convertirà en una prima línia blanca que es desfà a mesura que passen els segons. Velocitat de creuer, 900km/h i tu des de dalt dient: a reveure! a tot el que t'ha envoltat durant tots aquests anys.

Jo només esperaré per poder dir-te, t'he enyorat.

Molta sort maka!

Anònim ha dit...

Que feu tots parlant d'avions, la canço no va d'aixo no? xD

Potser soc jo que estic a la parra :S

Anna Caterina Fuster ha dit...

sent calfreds per la columna vertebraaaaaaal [:+] (cara del superman de l'Arare quan menjava, prunes? :S :P,xdddd)

Alba* ha dit...

Isc al carrer,
camine entre la gent,
és hora de somriure,
és el moment d'escriure
cançons que parlen del present...

:) m'encanta annaaa!

i.. siguis allà on siguis estic convençuda que continuaràs tenint el teu esperit lluitador, continuaràs mostran.te tan feliç com sempre i lluitaràs perquè tot Irlanda tingui clar qui sóm i que volem els catalans. I estic seguríssima que malgrat la por i la incertesa que ara tens tu seras feliç arreu ;)

aquí mentrestant passejan per la teva uni et trobarem a faltar*

Anònim ha dit...

una nova experiència
un nou aprenentatge
una capbussada desconeguda
un pessigolleig d'inevitable neguit
i la imatge permanent
d'un record present.

Molta sort preciosa!!
T'enyoraré Anna!!

PD: M'encanten les manies inconfessables ;-)