dimarts, 19 d’agost del 2008

'Si estàs conduint mira la carretera'









Això precisament estava fent jo, quan un enorme cartell em va tapar la vista! Una massa blanca a escaix metres de la carretera em va quasi obligar a llegir. Era un senyor cartell el qual va fer que mirés detingudament les seves lletres i, així, perdre aquells dos segons que trigues a agafar el mòbil, per exemple. ‘Si estàs conduint, mira la carretera’. Ja la tens, tu. Com voleu que miri la carretera si em foteu aquest cartellot als morros? Només hagués faltat ficar: 'Ei, burro! No miris al cartell!! Au va! D’això se’n diu coherència amb majúscules! A què juguen?
Burxant la web de la Generalitat he trobat aquest pdf de la campanya. No tenen excusa!



5 comentaris:

s e p e ha dit...

si es k es de ser inutiles


escoltaa analitza millor les imatges abans de criticarles xDDD

cheee,revolució per les formes que fa i pel contrast cromàtic entre ells. És com un "joc".

K els colors es revolucionin no vol dir k i agin dapareixer tots.xD


aleeeeee

s e p e

Anònim ha dit...

no mos la fotessim pas! :)

*maka!

Anònim ha dit...

xDDDDD

Anna Caterina Fuster ha dit...

tu tiene un problemaaa
eres hijo de Muuuufaaaasa!

Xaviermt ha dit...

Jajaja a mi també em va passar. Hi ha coses que no tenen cap lògica...