divendres, 10 d’abril del 2009

Porqué me da


2 comentaris:

primolaaa ha dit...

mira que arribes a ser pesadeta quan vols... Avere, que t'haig de dit jo ara...que si tens formigues a l'habitacio compra't un antibixos d'estos... Que les formigues no em fan ni mica d'enveja, pero gens! Van al seu putu rollo i nomes viuen per treballar, en aquest mon la majoria de persones som diferents, treballem per viure...
som incomformistes per naturalesa, el que tinc clar es una cosa, si et reencarnessis amb una formiga al igual els seguiries a tots... tu aniries darrere el R.primolo babejant com una boja...pero al final et tirarien al pou per no fer cas a la resta de la societat formiga... Aixi que com que ets una mica mekues (t'ho podria dir en angles, pero enacara ho entendries menys), et vaig a fer el simil a la vida real...deixa de perseguir el primolu perque tapallisaran al final...XDDD
nahh que no em vacilis gaire que soc mes gran que tu, i encara has de creixeer! Mata les putes formigotess que no tenim res a envejarlis...
killotaa parlem aviaaatt, comenteuli a lanna sisplaaaau que sino li agafa una depre...
T'estimo killota!!! un peto dakells lilots de killota que tagraden tant...

Anna Caterina Fuster ha dit...

hahahahahahahahahahahhahahahahahhahahhhahah
qui és l'anna? xd. Que jo em prenc pastis nenh :PPP

Primolo a la cassola! Formigues a la paella =)